Garantie
De service van Seven Days houdt niet op na de aflevering van uw kwaliteitsproduct, ook na dit tijdstip kunt u te allen tijde bij ons terecht voor alle vragen en praktische tips. De materialen die de leveranciers van Seven Days gebruiken worden met de grootste zorg geselecteerd om de kwaliteit van onze producten te waarborgen.
Mochten ondanks onze kwaliteitscontroles uw meubels gebreken vertonen dan kunt u rekenen op de volgende garantieregeling:
- De ingangsdatum van de garantieregeling is de datum op de factuur.
- Indien meubels binnen een jaar na aankoop slijtage of gebreken vertonen wordt dit kosteloos dus met inbegrip van vracht – en voorrijkosten opgelost. Het gaat daarbij altijd om slijtage of gebreken die niet toe te schrijven zijn aan normaal gebruik.
- Van 1 jaar tot 2 jaar na factuurdatum worden de kosten van reparatie, incl. vracht – en voorrijkosten, voor 35 % aan de klant doorberekend.
- Na 2 jaar en tot 3 jaar na de factuurdatum worden de kosten voor reparatie, incl. vracht – en voorrijkosten voor 50 % aan de klant doorberekend.
- Op maat gemaakte producten, of producten die speciaal voor uw worden besteld kunnen wij helaas niet retour nemen.
Het is dus belangrijk de factuur te bewaren.
De garantie op meubels en verlichting vervalt drie jaar na factuurdatum. Uiteraard bent u na dit tijdstip ook van harte welkom om eventuele gebreken aan ons kenbaar te maken. Gezamenlijk zoeken wij dan naar de beste prijstechnische en kwalitatieve reparatiemogelijkheid.
Wij wensen u heel veel plezier met uw Seven Days meubel en vertrouwen erop dat wij u met deze informatie van dienst zijn!
Team Seven Days.